Наша адреса

четвер, 4 лютого 2021 р.


 "Я ЗДОРОВ'Я БЕРЕЖУ, САМ СОБІ ДОПОМОЖУ"

Здоровий спосіб життя - змістовний напрямок діяльності сучасної бібліотеки. 

  Визначним показником достатку кожної країни є здоров'я молодого покоління. Здоров’я – це справжній дар. Ми повинні його берегти і шанувати. Бібліотеку завжди називали аптекою душі, місцем, де лікують словом та книгою. 

 Березотіцька сільська бібліотека долучилась до реалізації  проекту Цілі сталого розвитку-3 «Підтримання хорошого здоров`я» і 4 лютого працівники книгозбірні провели для учнів 4-5 класу гру-подорож  " Я здоров'я бережу, сам собі допоможу"

 Метою заходу було - формування і розвиток у дітей уявлень про здоров'я, мотивації на здоровий спосіб життя, залучення дітей до читання, популяризація літератури про здоров`я, формування у користувачів культури   здорового способу життя.












Немає коментарів:

Дописати коментар