Наша адреса

суботу, 8 квітня 2023 р.

                                     

Раціональне харчування - запорука здоров'я 

  7 квітня відзначено в календарях всього світу як Всесвітній День здоров’я. Традиційно, до цієї дати, заходи в бібліотеках присвячують  обговоренню важливих питань: про здоров’я, профілактичні засоби та методи поліпшення здоров’я сучасної людини. На передодні дня здоров'я 5 квітня в філії 5 Березотіцька сільська бібліотека проведено калейдоскоп здоров'я " Раціональне харчування - запорука здоров'я".
    Під час заходу відвідувачі дізналися багато нового і цікавого про раціональне харчування, про корисні сніданки, і що можна приготувати на обіди і вечері з недорогих, але корисних продуктів.  А також , дізналися що таке тарілка збалансованого харчування. Що здорове та збалансоване харчування – запорука високої фізичної активності та розумової працездатності. 
    В книгозбірні було оформлено книжкову викладку " Здоровим бути модно", на якій до уваги відвідувачів бібліотеки представлено близько 10 книжкових  видань. Всі книги здебільшого стосуються безпеки життєдіяльності людини, фізичної культури, гігієни, а також згубного впливу шкідливих звичок на становлення особистості.
  Всі присутні переглянули відео " Раціональне харчування" та "Що ми їмо і чому хворіємо".
   Сучасний  світ відкриває перед  нами  великі  можливості,  ми поспішаємо жити, не замислюючись над тим, що іноді потрібно зупинитися, потурбуватися про себе, про своє життя, лише здорова людина відчуває себе повноцінною особистістю, і лише    здорова  людина    приносить    користь суспільству. Здоров'я - одна з основних умов щастя людини.
   « Бережіть себе і свій організм, радійте життю, набувайте хороших звичок, привчайте себе до активного і здорового способу життя, будьте розумними і мудрими, впевнено крокуйте до «Країни Міцного Здоров'я» і пам'ятайте, що Ваше здоров'я - у Ваших руках» - такими були заключні слова бібліотекаря Наталії Білик.



Немає коментарів:

Дописати коментар