Наша адреса

вівторок, 12 квітня 2022 р.

                                             

ДЕНЬ ЗДОРОВ'Я В БІБЛІОТЕЦІ

  Сучасний  світ відкриває перед  нами  великі  можливості,  ми поспішаємо жити не замислюючись над тим, що іноді потрібно зупинитися, потурбуватися про себе, про своє життя, лише здорова людина відчуває себе повноцінною особистістю, і лише    здорова людина приносить користь суспільству. Здоров'я - одна з основних умов щастя людини.
  До Всесвітнього дня здоров'я, 12 квітня  з метою інформування користувачів про те, що для збереження здоров'я потрібно докласти певних зусиль  у філії 5 Березотіцької сільської бібліотеки  для користувачів було проведено відео-мандріаку "Стиль життя здоров'я", а також присутні  в цей не легкий час мали змогу переглянули відео запис  лекції " Психологічна самодопомога під час війни" в рамках проекту # здорові бібліотеки.
    Також працівниками книгозбірні було організовано книжкову викладку "Здоровим бути - модно", на якій представлено видання, що допомагають зрозуміти , що здоров'я залежить не тільки від лікувально-профілактичних заходів медичних закладів, а головним чином - від дбайливого ставлення кожного до свого здоров'я, вміння використовувати резервні сили власного організму та природні засоби.
   Юні користувачі продемонстрували свої фізичні здібності. Адже рух - це не тільки життя, але і здоров'я. Тож рухайтесь! Займайтеся фізичними вправами! Вони є головними чинниками підтримки нашої життєдіяльності, збереження здоров'я, працездатності, забезпечення довголіття.
    Ще Гіпократ стверджував: " Гімнастика, фізичні вправи, ходьба повинні обов'язково увійти у повсякденний побут кожного, хто хоче зберегти працездатність, здоров'я, повноцінне радісне життя".





Немає коментарів:

Дописати коментар