Наша адреса

понеділок, 29 серпня 2022 р.

                                                                                                                

Моя країна Україна

   Бути українцем – значить пишатися своєю країною. Українці пишаються тим, що будують незалежну державу і духовно «повертаються» у родину народів Європи, виконуючи заповітну мрію багатьох поколінь українських патріотів. Тільки почуття любові й глибокої гордості за Україну разом із твердою вірою в її світле та величне майбутнє, у святість цієї прекрасної землі дає кожному українцеві, незалежно від того, молодий він чи сивий, чи живе він в Україні, чи в інших краях, право стверджувати: це моя країна, мій народ, моя Україна! 
   До 31-ї річниці незалежності України в філії 5 Березотіцькій сільській бібліотеці працівники книгозбірні підготували для користувачів дітей караван історій «Це моя Україна, це моя Батьківщина» 
      Бібліотекар, Наталія Білик розповіла читачам – дітям про наш прапор – символ честі, слави та звитяги. А завідуюча бібліотекою Лариса Павлунік розповіла про історію Незалежності України. Діти читали вірші та малювали малюнки про Україну.
    У бібліотеці розгорнута виставка дитячих малюнків : «Омріяна Україна очима дітей» та влаштована книжкова викладка : "Моя країна - Україна"».




Немає коментарів:

Дописати коментар