Наша адреса

неділю, 7 серпня 2022 р.

                                                                       

Година здоров'я  

  Сучасний  світ відкриває перед  нами  великі  можливості,  ми поспішаємо жити не замислюючись над тим, що іноді потрібно зупинитися, потурбуватися про себе, про своє здоров'я, лише здорова людина відчуває себе повноцінною  особистістю, і лише здорова людина приносить користь суспільству.
   5 серпня в філії 5 Березотіцькій сільській бібліотеці для учнів 6-7 класів, було проведено годину здоров'я "Будь завжди здоровим".
     Головна мета заходу - виховання у дітей турботливого ставлення до свого здоров'я. Бібліотекар Лариса Павлунік, розповіла дітям про значення фізичного розвитку і занять фізкультурою, дотримання правил особистої гігієни, розпорядку дня, зарядки, режиму праці та відпочинку для збереження здоров’я. Діти активно відповідали на запитання, показували елементи ранкової гімнастики. 
    Також говорили про користь вітамінів,  присутні відповідали, на різні запитання, що найбільше впливає на зміцнення та збереження  здоров’я? Що виснажує здоров’я ? Що таке здоровий спосіб життя? 
   Учасники заходу одноголосно вирішили, що дуже важливо бути здоровими та енергійними, а це означає, що завжди потрібно знаходити час для спорту і руху.




Немає коментарів:

Дописати коментар