Наша адреса

пʼятницю, 17 вересня 2021 р.

                                                         

Я ПОЧИНАЮСЬ З РІДНОЇ  ЗЕМЛІ

   Батьківщина для кожного з нас бере початок від тепла рідної домівки, тихої материнської пісні, чистої рідної мови. І де б ми не перебували, куди б не пролягали наші життєві дороги, ми завжди хоча б у думках, повертаємось до рідних місць.
   Немає в людини місця дорожчого, ніж те, де вона народилася, землі на якій зростала...
  Та щоб по - справжньому любити свій рідний край, його слід добре знати, необхідно вивчити його історію, мову, культуру. А чи добре наші діти знають своє село?
   16 вересня у Березотіцькій сільській бібліотеці - філії відбувся День краєзнавства " Я починаюсь  з рідної землі". Розпочався він краєзнавчою мозаїкою " Ось така вона - Березоточа" під час якої юні користувачі довели, що вони люблять і знають край, в якому живуть. Для наймолодших відвідувачів  дитячого садка  бібліотекарі підготували краєзнавчу  відеохвилинку  "Рідне село моє"
   В рамках Дня краєзнавства було презентовано фото виставку " Моє село - моя історія жива". Також книжкову викладку "Гордість Березотіцької землі", відвідувачі з  цікавістю переглядали  книги Надії Гринь та знайомилися з іншою краєзнавчою літературою підібраною для викладки. 
   Завершився День краєзнавства, краєзнавчою прогулянкою  до легендарного дуба, біля якого в 1966 році було знято епізод кінофільму "Весілля в Малинівці". Учасники заходу отримали безліч емоцій та вражень.







Немає коментарів:

Дописати коментар